0

Nowa kampania przeciw nowotworom i hejtowi

Sieć klubów fitness CityFit i Fundacja Cancer Fighters rozpoczęły wspólną kampanię przeciw złośliwym komentarzom w sieci. Kampania ma na celu wspierać dzieci walczące z chorobą nowotworową. Do kampanii zostali zaproszeni zawodnicy MMA: Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński, którzy pełnią rolę Pogromców Złośliwości.

Pogromcy Złośliwości w krótkich spotach przekonują, że zamiast się wyzłośliwiać w internecie, lepiej wpłacić kilka złotych na dzieci walczące z prawdziwą złośliwością… czyli chore na raka. Twarzami akcji jest dwójka dzielnych dzieciaków, Bartek i Nadia, którym nieobce są zmagania z najzłośliwszą z chorób.

Celem akcji jest nie tylko pomoc małym pacjentom, pozostającym pod opieką fundacji, ale również wzrost świadomości społecznej dotyczącej hejtu oraz aktywności fizycznej, jako ważnego elementu profilaktyki przeciwnowotworowej. Na stronie akcji (www.pogromcyzlosliwosci.pl) można kupić cegiełki i charytatywne wejściówki do klubów CityFit, z których dochód trafi na konto fundacji. Sieć CityFit uruchomiła także możliwość charytatywnej dopłaty do karnetu dla swoich klubowiczów.

Produkcją i promocją materiałów akcji zajęła się poznańska agencja reklamowa GPD Agency, która stworzyła również koncept akcji. Pogromców Złośliwości wspierają też: system płatności Tpay.com oraz dostawca oprogramowania firma NVT. Natomiast w wyszukiwaniu najbardziej złośliwych komentarzy pomaga zespół i aplikacja Newspoint.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *