0

Dariusz Szpakowski w kampanii makaronu Lubella

Dariusz Szpakowski, znany komentator wydarzeń sportowych, wziął udział w kampanii makaronu Lubella. W spocie przygotowanym na potrzeby kampanii opisuje przygotowywanie potrawy z makaronem Lubella, kurczakiem i szpinakiem tak, jakby to był emocjonujący mecz piłkarski.

Dariusz Szpakowski, witam. Ja komentuję, państwo gotują. Zaczynamy, taktyka na przepis jest prosta: Lubella, kurczak i szpinak. Wrzucamy makaron do gotującej się wody, dziesięć minut z zegarkiem i już. W międzyczasie kroimy kurczaka, szybka akcja i na rozgrzaną patelnię” – możemy usłyszeć podczas oglądania filmu.

Spot będzie emitowany w telewizji oraz internecie (m.in. na Instagramie, Facebooku, YouTube i platformach VOD). Reklama z Dariuszem Szpakowskim będzie pokazywana także podczas piłkarskiego mundialu, który rozpocznie się 21 listopada.

Kampania obejmuje też współpracę przez 5 miesięcy z ponad 30 influencerami (wśród nich są Ciocialiestyle, Coocharz, Rolnikwszpilkach), którzy pokazują swoje sposoby na dania z makaronem. Jest realizowana również na ekranach bankomatów, portalu Onet, platformach Jakdojade, Pinterest i Tinder oraz w aplikacjach zakupowych Listonic czy Goodie.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *