0

Nowa kampania wizerunkowa Radia TOK FM

Radio TOK FM rusza z nową kampanią wizerunkową, która zachęca wszystkich do słuchania programów tej stacji. Hasłem kampanii jest „Kimkolwiek jesteś”, przybierające w mediach społecznościowych hasztag #kimkolwiekjesteś.

W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podkastów – internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu – warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś! – wyjaśnia Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Kampania zawierająca reklamy Radia TOK FM z hasłem „Kimkolwiek jesteś” będzie prowadzona w telewizjach ogólnopolskich (TVN24, Polsat, Polsat News, TVP Info), w kinach sieci Helios w całej Polsce, jak również w internecie (Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, WP.pl, NaTemat.pl, TVN24.pl) oraz w mediach społecznościowych (Twitter, YouTube, Facebook, Instagram). Co więcej, kreacje promocyjne będą także obecne w prasie tradycyjnej („Polityka”, „Newsweek”). Działania te zostaną wsparte autopromocją na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Produkcja spotów to zasługa domu produkcyjnego Foszer Sawicki, kreację reklam prasowych zapewniło Kumate Studio, natomiast działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Akcja na Facebooku, połączona z hasztagiem #kimkolwiekjesteś, zachęca odbiorców radia do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach tej zabawy powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś.

Radio TOK FM to Pierwsze Radio Informacyjne, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, jak również w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *