0

Świąteczna kampania Allegro

Allegro przygotowało nową świąteczną kampanię, której hasło przewodnie brzmi „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze”. Jej głównym elementem jest spot, w którym świąteczna atmosfera skłania do wzajemnej akceptacji i tolerancji.

Już kilka razy, w okresie świąt, udało nam się wzruszyć Polaków. Podobnie jak w poprzednich latach zależało nam na tym, żeby za emocjonującą opowieścią kryło się jeszcze coś ważnego. Właśnie dlatego, wspólnie z naszą agencją kreatywną Ogilvy, szukaliśmy historii, która opowie o tym, co nas łączy i co sprawia, że w święta możemy być naprawdę razem. Jak pokaże nasza historia, nie warto oceniać książki po okładce. Można się pięknie różnić, a chęć poznania drugiej strony i dostrzeżenie jej piękna, nawet jeśli nie wszystko nas łączy, jest najważniejszą wartością – skomentowała Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist w Allegro.

W spocie mamy zaprezentowaną sytuację, gdy córka przyjeżdża na święta ze swoim chłopakiem, który na pierwszy rzut oka nie przypada do gustu jej ojcu, ze względu na nieco ekstrawagancki wygląd. Jednak po pewnym czasie ojciec zauważa, że mylił się co do oceny partnera córki i zmienia swoje zachowanie. Reżyserem spotu jest Jakob Ström, znany m.in. z filmu „Dear Daddy”.

Scenariusz i koncept kampanii opracowała agencja Ogilvy, natomiast za produkcję filmów odpowiada MOON Films, a za kampanię w mediach społecznościowych – agencja Hand Made. Postprodukcją zajęła się Televisor, zaś montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów został zlecony agencji mediowej Starcom.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *