Gwiazda Hollywood Christoph Waltz („Bękarty wojny”, „Django”, „Rzeź”, „Wielkie oczy”) został ambasadorem globalnej kampanii grupy Allianz „Start Making Cents”, która ukazuje podstawowe zasady inwestowania: zacznij jak najwcześniej, skalkuluj ryzyko, inwestuj odpowiedzialnie, dywersyfikuj, bądź cierpliwy.
– Ta kampania to świeży pomysł na przypomnienie prostych reguł, które nam wszystkim pomagają inwestować pieniądze. Kampanię kierujemy zarówno do stawiających pierwsze kroki, jak i bardziej doświadczonych inwestorów. Zachęcamy do świadomych, odpowiedzialnych decyzji służących pomnażaniu oszczędności – mówi Anna Bąkała, członek zarządu TFI Allianz Polska.
Dla potrzeb kampanii przygotowano szereg zabawnych filmików, na których Christoph Waltz symbolicznie przedstawia zasady inwestowania. Filmy wraz z rozwinięciem zasad inwestowania prezentowane są na specjalnej podstronie www.allianz.pl/making-cents, a także w mediach społecznościowych Allianz Polska. Adaptację kampanii na rynek polski zrealizował zespół Allianz Polska, bez udziału agencji zewnętrznej.