Portal Bezgotowki.pl rozpoczął właśnie telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści.
W kampanii biorą udział autentyczni przedsiębiorcy, jedna z nich – Pani Katarzyna, która jest właścicielką niedużego sklepu owocowo-warzywnego z Warszawy, przekonuje, że płatności kartą to prawdziwe udogodnienie zarówno dla klientów, jak i sprzedawcy. Dla uwiarygodnienia swojej wypowiedzi, po zakończeniu zdjęć do reklamy, sama zadeklarowała chęć zaoferowania swoim klientom możliwości płacenia kartą.
Kampania zawiera cztery spoty reklamowe, z których główny, o czasie trwania 30 sekund – przeznaczony jest do emisji w TV, natomiast trzy 15 sekundowe mają trafić do internetu. Bohaterami spotów są mikroprzedsiębiorcy, tacy jak kwiaciarz, manikiurzystka, krawiec, czy hydraulik. To do nich właśnie kierowana jest ta kampania. Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com, zakupu mediów dokonał Havas Media, natomiast działania PR wspiera agencja CORE PR.
Portal Bezgotowki.pl to autorska platforma eService przygotowana dla przedsiębiorców, którzy chcieliby stworzyć swoim klientom możliwość płacenia kartą. Platforma ta umożliwia wybór najlepszego dla siebie rodzaju terminala płatniczego, a następnie w kilku łatwych krokach zawarcia umowy, dzięki której otrzymają terminal na warunkach Programu Polska Bezgotówkowa. Na mocy umowy, przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z płatności bezgotówkowych, mogą bezpłatnie otrzymać do trzech terminali płatniczych i przez rok nie ponosić żadnych kosztów procesowania transakcji kartami VISA i Mastercard. Do wyboru są najnowocześniejsze terminale mobilne SMART D220, oferowane wyłącznie przez eService, które można otrzymać bezpłatnie – na zawsze. Co więcej, tylko w ofercie eService przez 12 miesięcy nie będą również ponosić kosztów procesowania transakcji kartami Diners Club, JCB, UPI oraz od płatności BLIK.