Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na przygotowanie oraz realizację piątej edycji ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Przeznaczy na nią blisko 600 tys zł.
Na obecnym etapie składania ofert w konkursie do zadań agencji należy przedstawienie kreatywnych oraz merytorycznych pomysłów na całoroczną aktywność w programach śniadaniowych. Na kampanię mają składać się lokowanie tam produktów (warzyw, owoców i soków), promocja Dnia Soku, a także działania informacyjne (takie jak debaty i współpraca z dziennikarzami, blogerami).
Kampania, podobnie jak w latach poprzednich, będzie promować wśród konsumentów spożywanie owoców, warzyw i soków. Działania mają ruszyć od stycznia 2016 roku, a potrwają do końca września. Obchody Dnia Soku odbędą się 30 maja przyszłego roku.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 13 listopada br, a na 19 listopada uzgodniono zaproszenie wybranych agencji do prezentowania ofert, co ma odbyć się od 23 do 30 listopada. Wybór zwycięzcy przewidziano do 18 grudnia.
Budżet reklamowy całej kampanii wynosi 584,6 tys zł netto.