0

Kampania „Wybierz Gdańsk”

„Nie wyjeżdżaj do Londynu. Wybierz Gdańsk!” to jedno z głównych haseł nowego projektu, który będzie zwracał uwagę Polaków na atuty Gdańska jako miejsca zamieszkania oraz pracy. Współpraca zaangażowanych partnerów projektu na rzecz promocji Gdańska ma przyciągać do miasta nowych mieszkańców z całej Polski, zaś w szczególności młodych ludzi. Inicjatywa „Wybierz Gdańsk” będzie obecna na dużych wydarzeniach oraz imprezach masowych, a zadebiutuje podczas 755 Jarmarku Św Dominika.

Organizatorem projektu jest Fundacja Gdańsk Global, natomiast patronat honorowy nad inicjatywą objął Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz. W projekt zaangażowali się także następujący partnerzy: Olivia Business Centre, Pracodawcy Pomorza, Fundacja Gdańska, Radio Gdańsk.

Do programu 755 Jarmarku Św Dominika dołączona zostanie krótka informacja o projekcie razem z adresem jego strony internetowej wybierzgdansk.pl (w przygotowaniu). Strona umożliwi zapisanie się na newsletter, w którym przesyłane będą ciekawe i wartościowe informacje o Gdańsku, a także konkretne oferty pracy. Oprócz tego, wokół Centrum Informacji i Spotkań Jarmarku Św Dominika pojawią się instalacje z grafikami, które przedstawiać będą korzyści wynikające z zamieszkania w Gdańsku.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *