0

Kampania Visa promująca płatności zbliżeniowe

Visa prowadzi kampanię na rzecz popularyzacji płatności zbliżeniowych i mobilnych, które można wykonać kartą, smartfonem lub zegarkiem. Kampania będzie opierać się na emisji telewizyjnych spotów, działaniach w internecie, mediach społecznościowych oraz reklamach zewnętrznych DOOH.

Polska jest jednym z najbardziej zaawansowanych rynków na świecie pod względem płatności cyfrowych. Płatności zbliżeniowe są bardzo popularne, jednak nadal istnieją sytuacje, kiedy wolimy używać gotówki, np. w przypadku płatności za drobne codzienne zakupy, czy przy regulowaniu należności za rzeczy kupione w internecie.

W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy – także tych drobnych – nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty – mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa. – Zapisanie karty w aplikacjach mobilnych pozwala także cieszyć się zakupami online, czyli bez potrzeby stania w kolejkach, czy wychodzenia z domu. Visa to szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie, dla wszystkich konsumentów, niezależnie od tego gdzie są i jakiej kwoty potrzebuj – dodaje.

Spot reklamowy przedstawia jak można oszczędzić czas płacąc Visa telefonem, kartą czy zegarkiem za kawę, lody, przejazd komunikacją miejską lub drobne zakupy w supermarkecie.

 

Spoty reklamowe opracowała agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, zaś agencja Liquid Thread opracowała materiały dla potrzeb mediów społecznościowych.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *