0

Kampania społeczna Fundacji Rak’n’Roll

Nowa kampania społeczna Fundacji Rak’n’Roll ma skłonić odbiorców do przekazania jej 1% podatku w tegorocznym rozliczeniu PIT. Fundacja zajmuje się kompleksową pomocą osobom chorym na nowotwory, a także zmianą sposobu postrzegania chorób nowotworowych w przestrzeni publicznej.

Przejście przez raka jest jedną z najcięższych traum życiowych, dlatego pomoc ludzi dobrej woli w tych trudnych chwilach może okazać się wielkim wsparciem. Spot z piosenką Faustyny Maciejczuk, który powstał na potrzeby kampanii, w obrazowy sposób ukazuje jak ważni są ludzie wokół nas na każdym etapie terapii. Kiedy diagnoza zrzuca nas ze sceny życia, oni nas łapią, wspierają i pomagają stanąć z powrotem o własnych siłach. Kampania będzie prowadzona w internecie i na ulicach miast, potrwa do końca kwietnia. Obejmuje spot, kampanię display i w social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej: digital OOH. Będą podejmowane również działania PR i współpraca z influencerami.

Za kampanię odpowiada Saatchi&Saatchi (strategia i koncept kreatywny), agencja mediowa Zenith (planowanie i zakup mediów), agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (współpraca z influencerami), Prodigious (postprodukcja). Natomiast spot wyprodukowała Papaya Films, wyreżyserował go Andrzej Dragan, a zdjęcia wykonał Michał Sobociński.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *