0

Kampania edukacyjna – Czas na wzrok 40+

Kampania edukacyjna „Czas na wzrok 40+” ma za zadanie zmobilizować osoby po czterdziestym roku życia do regularnego badania wzroku, jak również zwrócić uwagę na wadę prezbiopii, która pojawia się z wiekiem i powoduje wyraźne pogorszenie widzenia.

Prezbiopia jest w pełni korygowalna przez soczewki progresywne i można z nią komfortowo żyć do późnej starości, musi być jednak poprawnie zdiagnozowana. Brak wiedzy o tej wadzie sprawia, że po pomoc specjalisty sięga niewielki procent dotkniętych chorobą. Również ci, którzy od lat korzystają z okularów nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą korygować swoją wadę w bardziej komfortowy sposób, czyli za pomocą soczewek progresywnych, umożliwiających poprawę jednoczesnego widzenie bliży, dali i odległości pośrednich. Nie trzeba wówczas stosować kilku par okularów naprzemiennie przy wykonywaniu różnych czynności.

Organizatorzy kampanii pragną zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok, jaki mają np. Francuzi. Podczas kampanii zaplanowano cały wachlarz różnorodnych działań edukacyjnych, jednak jej kluczową częścią jest powszechne i bezpłatne badanie wzroku. Osoby, które są zainteresowane sprawdzeniem swojego wzroku i otrzymaniem voucherów zniżkowych na wykonanie okularów progresywnych, powinny odwiedzić stronę www.czasnawzrok.pl.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *