0

W internecie nie bądź głupi – kampania OLX

Janusz Chabior i Jan Frycz ostrzegają internautów przed oszustwami w internecie w nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. W nakręconym z tej okazji spocie pokazują jak łatwo można dać się nabrać.

Okazuje się, że ofiarą przestępstwa może paść niemal każdy, niezależnie od wieku czy wykształcenia. Oszuści wykorzystują do swoich celów różne sposoby, takie jak płatność z góry za nieistniejący przedmiot czy za przesyłkę, kradzież danych, wyciąganie zaliczek przy wynajmie mieszkania.

Jako jedna z niewielu marek, OLX odważnie i po raz kolejny zaczyna porządki od siebie – wyjaśnia pomysł Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v Matt. – Pierwsza kampania „A co gdyby?” odbiła się pozytywnym echem nie tylko w serwisie, ale w całym polskim Internecie. Naturalnym więc było, by edukować użytkowników sieci w nowym obszarze. Seria spotów, które będą pojawiać się w sieci to historie „ofiar”, które odgrywa Jan Frycz. Istotę problemu uświadamia im narrator – Janusz Chabior. Zależało nam, by w tych historiach wybrzmiało, że na błędach swoich i innych można się uczyć. Ważne, by nie dać się nabrać „złodziejskim szelmom” kolejny raz – dodaje.

Za kampanię jest odpowiedzialna agencja 180heartbeats + Jung v Matt, natomiast spoty wyprodukował dom produkcyjny F25.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *