saturn
0

Ogłoszono przetarg na obsługę reklamową marki SATURN

Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje reklamowe. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień bieżącego roku.

Od marca 2013 roku SATURN realizuje kampanię reklamową autorstwa polskiego oddziału agencji Ogilvy&Mather, która wygrała przetarg w roku 2012.

Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, ale przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia – powiedziała Daria Perzyna, Marketing Manager sieci SATURN – Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca, mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca.

Założeniem przetargu jest wybór agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii dalszej komunikacji sieci SATURN i jej stałą obsługą reklamową. Marka zaprosiła do udziału cztery agencje: Ogilvy&Mather, H Warsaw, Scholz&Friends i GPD.

Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy, zaś nowa kampania reklamowa sieci została zaplanowana na jesień br.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *