0

Nowa kampania Coca-Cola z poetyckim manifestem

Coca-Cola rusza z pierwszą kampanią reklamową po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa. Kampania została przygotowana przez agencję 72andSunny Amsterdam i zatytułowana jest „Otwarci jak nigdy” (Open Like Never Before).

W kampanii bierze udział George The Poet, który napisał dla niej manifest, podkreślający wagę nowych możliwości, odkrytych w konsekwencji lockdownu. Słowa George’a zachęcają nas do otwartości na zmiany, do spojrzenia na świat i na siebie z różnych perspektyw, a także do odkrywania nieznanych dotychczas możliwości w tej „nowej normalności”.

Kampania „Otwarci jak nigdy” opiera się na przekonaniu, że nie musimy się cofać do starej normalności. Zamiast tego wszyscy możemy ruszyć do przodu i sprawić, by świat stał się nie tylko inny, ale i lepszy – podkreśla Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola. – Ta kampania stanowi również wsparcie i uhonorowanie naszych partnerów handlowych, jakże ważnych w lokalnych społecznościach – hoteli, kawiarni, restauracji – z których wiele po bardzo trudnym dla branży okresie ponownie będzie przyjmować gości – dodaje.

Na potrzeby kampanii został przygotowany spot, do którego w polskiej wersji głosu użyczył Gamou Fall – model, aktor filmowy i teatralny, związany m.in. z Teatrem Polskim w Poznaniu.

Manifest to nie tylko słowa, a konkretne działania, skierowane na wsparcie na poszczególnych rynkach przez cały rok – aż do 2021. Coca-Cola skupi się na wsparciu przeznaczonym dla lokalnych hoteli, kawiarni i restauracji w tworzeniu własnego przekazu reklamowego. W tym celu zostanie udostępniona specjalna platforma internetowa, dzięki której partnerzy programu będą mogli tworzyć sponsorowane przez firmę Coca-Cola, dopasowane do własnych potrzeb reklamy, a następnie rozpowszechniać je w mediach społecznościowych. Wsparciem tym objętych zostanie ponad 1500 kawiarni i restauracji.

Dalsze działania w ramach kampanii „Otwarci jak nigdy” (#OtwarciJakNigdy) będą miały na celu zaangażowanie konsumentów, poprzez zaproszenie ich do opowiedzenia sobie nawzajem i całemu światu, w jaki sposób chcielibyśmy się zmienić i co oznacza być otwartym jak nigdy.

Za przeprowadzenie kampanii w Polsce odpowiadają:

  • Social Media & Digital: LiquidThread
  • Kreacja: 2012 Agency
  • Public Relations: Big Picture
  • Planowanie i zakup mediów: Mediacom
  • Influencer Marketing: Mediacom + Digital Coke Inhouse

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *