56567
0

Michał Winiarski w kampanii Luksja Care Pro

Michał Winiarski został twarzą pierwszej, męskiej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN. Mistrz Świata w siatkówce będzie pojawiał się w 15 sekundowym spocie w czołowych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1) i kanałach tematycznych (TVP Sport, TVN Turbo, TVN 24, TVN Biznes i Świat, Polsat Biznes, Polsat Sport czy Eurosport) przeznaczonych dla męskiej części widowni. Kampania telewizyjna zakończy się 4 września 2016 roku i będzie wsparciem promocji nowości produktowej.

Luksja Care Pro MEN to wielofunkcyjne żele pod prysznic do mycia ciała i włosów, które są dostępne w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Sport, Energy oraz Sensitive. Kreację kampanii przygotowała agencja Fenomen, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Grape Film, natomiast zakup mediów prowadzi dom mediowy OMD. Działania Public Relations wspierające kampanię zapewnia agencja Tailor Made PR.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *