0

Kampania kozoodpornego internetu od nc+

W nowej kampanii internetu od nc+ główną rolę odgrywa wszystkożerna koza. Towarzyszą jej znani aktorzy, Krzysztof Stelmaszyk i Rafał Cieszyński. Kampania zawiera dwa spoty telewizyjne, które promują najnowszą ofertę nc+ INTERNET i nc+ TELEFON. Za realizację kampanii odpowiada agencja 2012 we współpracy z działem kreacji nc+, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Nagrywanie spotów z udziałem zwierząt zawsze stanowi wyzwanie dla całej ekipy realizacyjnej, tak było i tym razem. Już sam proces poszukiwań głównej roli nastręczył nie lada problemów. Jednak po tygodniu poszukiwań udało się znaleźć chętne kandydatki, które będą na planie współpracować z reżyserem. Całe szczęście, że reżyser Sebastian Pańczyk miał już na swoim koncie produkcje reklamowe ze zwierzętami i wiedział na czym polega taka praca. Twórcy zapewniają, że podczas kręcenia kozy traktowane były bardzo dobrze, spędzały czas pod właściwą opieką i żadna z nich nie ucierpiała. Na planie kozy zajadały się gruszkami i ananasami, zaś wszelkie zeżarte przez nie elementy scenografii to tak naprawdę zniszczenia dokonane przez scenografkę Zofię Mazurczak.

Komunikacja towarzysząca kampanii ma za zadanie podkreślenie jej głównego benefitu, a więc nowej oferty nc+ INERNET, czyli usługi Unlimited TV, która umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację nc+ GO lub przez stronę ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych. W efekcie czego można powiedzieć, że koza zeżre wszystko, ale limitowi transferu – nie da rady, czyniąc ofertę nc+ całkowicie „kozoodporną”. W spocie prezentowane są także specjalne rabaty, które otrzymają abonenci, kupujący połączone pakiety usług: telewizji, internetu i telefonii komórkowej.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *