0

Kampania aplikacji mobilnej IKO PKO Banku Polskiego

Nowa kampania PKO Banku Polskiego ma za zadanie przedstawić zalety zarządzania środkami z pomocą aplikacji mobilnej IKO. Aplikacja ta umożliwia wykonywanie wszelkich zleceń związanych z kontem osobistym w dowolnym miejscu, w które zabierzemy naszego smartfona.

Z aplikacji IKO korzysta już blisko 1,4 mln klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo, a ich aktywność przejawia się w postaci prawie 100 tysięcy transakcji dziennie.

– Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy zawsze pod ręką. W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna w PKO Banku Polskim jest po to, by nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości i zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji – zapewnia Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

Na potrzeby kampanii został przygotowany spot, ukazujący spokojne, wakacyjne spędzanie czasu, z wykorzystaniem aplikacji mobilnej IKO. Oprócz emisji w telewizji reklamy pojawią się także na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych i specjalizujących się w tematyce turystyczno-podróżniczej oraz VOD i portalach społecznościowych. Za całość kreacji, w tym materiały BTL i digital odpowiada Agencja Warszawa, natomiast za zakup i dobór mediów – Havas Media.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *