Najsłynniejszy trener piłkarski na świecie, Jose Mourinho został globalnym ambasadorem marki XTB, największego w Polsce brokera forex, kontraktów CFD i akcji.
– Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić naszą współpracę z Jose Mourinho, który jest nie tylko niezwykłą osobowością świata sportu, ale także symbolem menedżera, który zbudował swój sukces zarówno na strategii, jak i mentalnej sile. Jego historia nie tylko bardzo dobrze współgra z wartościami i strategią naszej marki, ale łączy nas także to samo pragnienie osiągnięcia celów, które sobie stawiamy. Tak jak Jose pomaga swojemu zespołowi stać się najlepszym na świecie, tak my chcemy pomóc naszym klientom stać się jeszcze lepszymi inwestorami zapewniając najwyższy poziom usług i najlepszą technologię – skomentował Omar Arnaout, prezes XTB.
– Nową, globalną kampanię XTB kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem. Chcemy pokazać, że każdy może być jak Jose Mourinho i dzięki narzędziom oferowanym przez XTB odnieść sukces w inwestycjach, tak jak Jose w świecie piłki nożnej. Kampania wizerunkowa ‘Be like Jose’ jest częścią globalnej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności brandu XTB na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Jednocześnie ruszamy z nową rewolucyjną ofertą akcyjną, umożliwiając naszym klientom handel akcjami z 16 światowych giełd całkowicie bez prowizji do 100 000 euro obrotu. Wierzymy, że dzięki tym działaniom demokratyzujemy rynek finansowy w Polsce i na świecie – powiedziała Oliwia Szymczak, head of global marketing w XTB.
W ramach kampanii przygotowano spoty, działania digital i ATL, skierowane do potencjalnych klientów w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Spot z udziałem Mourinho powstawał w Warszawie i Londynie, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Dobro. Kampanię przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a strategię opracował zespół marketingu XTB.